Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 14:23:31 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/02850 aadressile (asub mitmel aadressil) (hõlmab palju 
ehitisi) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlejad Skepast&Puhkim OÜ (registrikood 
11255795) ja RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood 14168654) esitasid 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri kaudu 
ehitusloa taotluse nr 2411271/02850 Rail Balticu DS1DPS5 Tootsi-Selja (15,8 
km) raudtee põhitrassi lõigu ehitamiseks Põhja-Pärnumaa vallas. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa taotluse eelnõu 
kooskõlastamiseks. Palume kooskõlastus esitada hiljemalt 03.05.2024 või 
vajadusel pikendada kooskõlastuse tähtaega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26958220>  (menetlus nr: 
423148), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister